czwartek, 28 sierpnia 2014

Liebster Blog Award!


Hej, witam z powrotem! Rozdziały, zgodnie z zapowiedzią, pojawią się wkrótce, ale postanowiłam się nie obijać i napisać przynajmniej nominację do Liebster Blog Award ;) Po wakacjach (które jednak wciąż trwają) wrócę wypoczęta, pełna energii i świeżej weny. Chcę tylko, abyście mieli świadomość, że pisanie tego bloga jest dla mnie pasją i sposobem na wyrażenie siebie. Nie robię tego dla nikogo innego niż dla siebie, i oczywiście dla Was. Dlatego będę kontynuować moją historię nawet dla jednego, jedynego czytelnika.

No, dobrze. A więc, do Liebster Blog Award nominowała mnie The Lotka, za co jej bardzo dziękuję ♥  Oto jej pytania i moje odpowiedzi:

1. Co cenisz w innych?

Trudno powiedzieć, ale chyba najbardziej cenię sobie szczerość, uczciwość i oryginalność, a także umiejętność współczucia i wspierania innych ;)

2. Jakie jest twoje największe marzenie?

Skończyć studia, dostać wymarzoną pracę i pojechać kiedyś do Nowego Yorku (może nawet tam zamieszkać).

3. Osoba, którą podziwiasz?

Zawsze podziwiałam (co nadal robię) Michaela Jacksona: za jego muzykę i to, jak ciężko pracował, by ludzie zaczęli go akceptować i dostrzegać jego talent. Podziwiam także moją mamę, ponieważ codziennie jest dla mnie inspiracją - jej siła i upór w dążeniu do celu nigdy nie przestaną mnie zadziwiać.

4. Ulubiony autor?

Naturalnie wujek Rick! Oprócz tego niezmiennie zachwycam się dziełami Cassandry Clare i Victorii Aveyard.

5. Ulubiony serial?

Ubóstwiam wręcz amerykańskie seriale w stylu dokumentów biurowych czy też komedii, takie jak The Office czy Parks and Recreation. Jednymi z moich ulubionych są też Sherlock, Doctor Who, Glee czy Friends.
(Funfact: Gdy byłam mała miałam praktycznie obsesję na punkcie H2O Wystarczy Kropla!)

6. Bohater/ka z którym/ą się najbardziej utożsamiłaś?

Myślę, że najbardziej podobna jestem do Clary z Darów Anioła. Podobnie jak ona jestem bardzo przywiązana do mojej rodziny i jestem w stanie zrobić wszystko, by nie stała im się krzywda. Poza tym, potrafię być czasem bardzo uparta i nieco irytująca ;)

7. Znienawidzona ekranizacja/adaptacja?

Cóż, wszyscy wiemy, że filmy o Percy'm nie były arcydziełem. Nie ma chyba jednak takiej adaptacji czy też ekranizacji, której bym nienawidziła. Myślę, że każdy film, nawet ten bazujący na innym dziele kulturowym, jest już osobnym tworem i ma w sobie pierwiastek oryginalności.

8. Książka, do której chętnie wracasz?

To seria, a właściwie trzy. Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, Dary Anioła oraz Czerwona Królowa. Przeczytałam  je już chyba z milion razy, ale nigdy mi się nie znudzą.

9. Kiedy ostatnio płakałaś?

Wczoraj, podczas oglądania filmu Woda dla słoni. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że aż tak silnie wpłynie na moje emocje...

10. Cecha, której w sobie nie lubisz?

Na pewno ciągłe przekonanie, że zawsze wszystko wiem najlepiej, nie służy na moją korzyść. Nie zawsze uczę się na błędach, a przez to w życiu jest trudniej.
No i słomiany zapał do niektórych rzeczy. I... może już wystarczy.

11. Cecha, którą w sobie lubisz?

Wydaję mi się, że udzielam najbliższym dobrych rad. A przynajmniej przez większość czasu.



A teraz moje pytania:


1. W ilu językach mówisz?
2. Gdybyś mogła mieć jedno życzenie, jak by ono brzmiało?
3. W jakim mieście chciałabyś zamieszkać w przyszłości?
4. Ulubiona książka?
5. Ulubiony film?
6. Jaka jest twoja pasja?
7. Twój ulubiony przedmiot w szkole to...?
8. Jak masz na drugie imię?
9. Jaką magiczną moc chciałabyś posiadać (może być z filmu, książki, bajki...)?
10. Jak spędziłabyś ostatni dzień życia?



Z mojej strony nominację otrzymują:

Pragnę także gorąco podziękować jeszcze dwóm osobom: Arii Pl i Kochanemu Anonimkowi za to, że mnie wspierają i zostały ze mną po tej długiej przerwie ♥

Do zobaczenia wkrótce...


42 komentarze:

  1. Ja będę tu 4Ever <3
    I nigdy nie opuszczę tego bloga <3
    Mogę być tą jedyną czytelniczką, dla którego będziesz pisać bloga :*
    Jak chcesz, mogę napisać super motywujący komentarz :*
    ~Kochany Anonimek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu pierwsza XD
      Zawsze, jak widzę, że dodałaś komentarza, robi mi się tak lepiej na sercu <3 Cieszę się też bardzo, że mnie nie opuścisz :')
      A może się tak zdarzyć, że będziesz jedyna :|
      Motywujący komentarz by się przydał, ale nie zmuszam ;*

      Usuń
    2. Agnes dlaczego nic tu nie ma już od miesiąca.

      Usuń
    3. jest sierpień a mówiłaś że wstawisz w wrześniu

      Usuń
    4. Tak, wiem, PRZEPRASZAM :( Następny rozdział wstawiam już w sobotę! :)

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację :)
    Zajrzyj do mnie do zakładki "Liebster Blog Award", żeby poznać odpowiedzi!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję kochana siostrzyczko za nominacje <3
    Ja na twoje rozdziały będę czekać nawet wieczność ;)
    Zapraszam:
    http://one-choice-can-change-everything.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co, siostrzyczko <3 Jesteś tu jeszcze? ;(
      P.S: Myślę, że wieczność nie będzie konieczna... wystarczy do soboty XD

      Usuń
  4. Ja mogę czekać do mojej śmierci byle by się pojawił .
    Nominowałam cię do LBA więcej u mnie na
    http://corka-milosci.blogspot.com/p/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację! Postaram się na nią odpowiedzieć, jeśli to jeszcze aktualne..
      P.S: NIE UMIERAJ!!! Rozdział już w sobotę!

      Usuń
  5. Agnes Jackson wraca! :)
    Nie mogę się doczekać rozdziału.
    Kiedy będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dnia ósmego marca roku bieżącego dwutysięcznego piętnastego, czyli... w tą sobotę :)

      Usuń
  6. Czekam! Jestem! Pilnuję Internetu! xD - A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawaj w końcu ten rozdział xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy ten rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już w najbliższą sobotę; postaram się napisać jak najdłuższy C:

      Usuń
  9. Czo ten rozdział? Zgubił się? - A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawaj rozdziałkę, bo czekam :D


    Zapraszam też na nowy rozdział do mnie ;)
    dalsze-losy-herosow.blogspot.com
    ~ Julie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja powiem tak . Gdzie rozdział miał być we wrześniu ,a tu listopad . Chyba ,że chodziło o wrzesień 2015 r.
    Zestarzeje się i rozdziału nie doczekam . Wróć kochana . Plis
    Czekam na nest do przyszłego tygodnia później będzie źle . ( Jak nie można prośbą trzeba groźbą ) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po cichu się z tobą zgadzam.Wera

      Usuń
    2. Hyyy...jest naprawdę źle. Doczekałam się gróźb :O Ale spokojnie, nie posuwajmy się do rękoczynów. Wróciłam, a nowy rozdzialik już w sobotę! :)

      Usuń
  12. Hej jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba twój blog. Czekam na następną notkę.

    Wera

    OdpowiedzUsuń
  13. 6 września? Wczoraj był 6 grudnia!! A rozdziału jak nie ma tak nie ma. Chyba nie porzuciłaś takiego wspaniałego bloga?! Wera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie... Powstałam z martwych, spokojna głowa. Dla Agnes nie ma rzeczy niemożliwych :P

      Usuń
  14. Proszę! Proszę Nie opuszczaj tego bloga...On jest fajny...Wciągnęłam się...BŁAGAM!!! Dodaj jakiś post...Rozdział...Cokolwiek!!!
    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm back! Nie opuszczajcie mnie, kochane, powróciłam! Rozdział w sobotę :3

      Usuń
  15. Umarłam !!!!
    Ale Hades mnie przysłał .
    Gdzie rozdział. Kochana . W sen zimowy zapadłaś ? Nie ładnie .
    Jednakże mam nadzieję ,że u ciebie wszystko w porządku i w końcu coś wstawisz . Udanych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety Hypnos wziął mnie w swoje łapska :< Albo raczej moją wenę... Ale już wróciła! :*

      Usuń
  16. Żyjesz ???????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie. (ale nadzieja umiera ostatnia)

      Usuń
    2. Tak! Mam na to niezbite dowody...! XD

      Usuń
  17. Ja dzis czytam... (wszystko zdazylam)jet 20.01.2015 rok .... komy wstawialam zajawilam sie i taki koniec???!!! Siostro zawiodlas mnie!!!! Piiiiiisz
    :'(
    Córka posejdona julia
    P.S.. Chociaz powiedz co sie dzieje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piiiiiiiiiiiiszę! A przynajmniej mam taki zamiar :D Cieszę się, że spotykam siostrzyczkę ;3 Glonomóżdżki, łączmy się!
      P.S: Przepraszam i przykro mi, że Cię zawiodłam... :<

      Usuń
    2. No i to rozumiem :) glonomozdzki razem!!! Dalej czytam

      Usuń