środa, 4 marca 2015

Mały wielki powrót!


Witajcie kochani! I, po raz kolejny, ogromne przeprosiny. Co spowodowało tak długą przerwę? W telegraficznym skrócie: kompletny brak mojej starej, ale kapryśnej przyjaciółki weny. Czasu zresztą też, ale dość już o tym. Na szczęście motywacji dzięki Wam nigdy mi nie zabraknie.
Jestem już z wami i mam wielka nadzieję, ze ktoś tu jeszcze pozostał... Tak czy siak, zamierzam kontynuować moje opowiadanie, a przekonali mnie do tego drodzy mi bardzo ludzie: najlepsza przyjaciółka, którą przy odrobinie szczęścia kiedyś poznacie, a także moja półboska siostra Julia Córka Posejdona. Niezawodnie potrafi dodać mi otuchy i z dumą mogę powiedzieć, że w autorskim świecie to ona wspiera mnie i motywuje. Czy o czymś zapomniałam? Wydaje się niemożliwe o Was zapomnieć kochani, ponieważ wszyscy niestrudzenie komentujecie i zachęcacie mnie do powrotu :) Moja przydługawa absencja coś mi uświadomiła i mam zamiar się tego trzymać! Muszę powrócić do korzeni, nadrobić to, co do tej pory napisałam i zastanowić się, jaki styl chcę obrać w opisywaniu dalszych przygód z tego magicznego uniwersum, które mi przyjdą do tej mojej potraconej autorskiej głowy.


Pozdrawiam Was i ściskam,
Wasza Autorka ♥️



P.S: Byłabym zapomniała! Piszcie w komentarzach, jak spędziliście ferie: jeżdżąc na łyżwach, sankach, snowboardzie czy nartach? A może w domu, przy kominku z kubkiem gorącej czekolady i dobrą książką w ręce? ;)

22 komentarze:

  1. Wróciłaś . Jej !!! Kurde jaki ja mam czasami wyczucie . Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że ktoś dalej tu zagląda i w dodatku cieszy się z mojego (mało triumfalnego powrotu)! ;* Pozdrawiam serdecznie, do soboty :D
      P.S: Radosna Oli jak zwykle pierwsza XD

      Usuń
    2. Ja tu muszę wchodzić co dwa dni . Z racji tego ,że czasami blogger mi nawala i nie widzę postów ,ale wróciłaś i mam nadzieję dokończysz historie .
      Życzę wenki

      Usuń
    3. Ja też mam taką nadzieję! Dziękuję <3

      Usuń
  2. Dobra wiadomość ! Nie tylko Radosna Oli została !!! Czekam na rozdział ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Boże, kamień z serca! Rozdział już niedługo ;>

      Usuń
  3. Drobna aluzja: dziś rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy rozdział ?
    Liczę ,że dziś się pojawi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzymy i czekamy rozdziału...

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkryłam tego bloga niedawno, ale postanowiłam zostać i czytać tę ciekawą lekturę. Kiedy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zaczełam czytać twojego bloga.Przeczytaam go w jeden dzień i nie umiem doczekać się kolejnych rozdziałów mam nadzieje że wyjdą szybko !! Dodaję weny i mocno ściskam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczynoo masz talent !!! Zazdroo ... Też tak chce .. Czekam na nastepny rozdział ... Dużo wenyy ;**
    Brzózka ^^
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Nareszcie się doczekałam! Teraz tylko wypatrywać rozdziału. Wera

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham cie i twoj blog milo ze o mnie wspomnialas <3 kc az mi sie serce roztopilo... bede teraz komentowac z mojego konta.... (teraz jeszcze anonim ale....) omg dlej czytam i czekam!! Ja spedzilam ferie w LA!! Jestem tu od stycznia do czerwca! Wiem sorki chwale sie....
    Corka posejdona Julia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak teraz piszę jako Ja, że ja... xD z mojego konta ;)
    córka Posejdona Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. no codziennie zerkam i czekam na rozdział <3
    córka Posejdona Julia

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaraz 2 miesiące a rozdziału jak nie było tak nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wróciłaś, obiecywałaś rozdział ale go nie ma... Troszeczkę mi przykro...

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie odkryłam tego bloga no i jestem pod wrażeniem
    ~Panna Jackson

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :* Niestety nie mam pojęcia, kiedy pojawi się następny rozdział :(

      Usuń
  16. blog jest naprawde super czekam na kolejny rozdzual :-)

    OdpowiedzUsuń