sobota, 10 maja 2014

Kochani!


Przepraszam Was za opóźnienia. Niestety, wystąpiły pewne problemy techniczne i... my gods, to brzmi zbyt oficjalnie.
No, to walę prosto z mostu. Wybaczcie, że nie mogłam dodawać ostatnio rozdziałów -stało się to z powodów, na które nie mam wpływu.
Odpowiadając na komentarze pod ostatnim postem: absolutnie nie olewam bloga. Ubóstwiam (niezmierzona gra słów) moich czytelników i uwierzcie, że robię wszystko, co w mojej mocy, by do Was powrócić! Wiem, że zaniedbałam trochę obowiązki, ale
następny rozdział ukaże się już w poniedziałek.
Komentujcie, żebym wiedziała, czy ktoś to w ogóle jeszcze czyta ;)

Pozdrawiam Was gorąco i do napisania!
Wasza Autorka ♥

4 komentarze:

  1. Nic się nie stało, Polacy nic się nie stało !
    Przebaczam Ci tą obsuwę, ale obiecaj na Styks, że w tym tygodniu pojawi się więcej rozdziałów.
    Pytam z czystej ciekawości: za co dostałaś karę? :3
    ~Kochany Anonimek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ;*
      Przyrzekam na Styks, że będzie kilka ;3
      Obawiam się, że powód mojej kary jest tajny/poufny -nawet dla mnie- xD
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Ja to tam nadal czytam i będę czytać. Nic się nie stało - są ludzie, którzy po prostu dodają rozdziały co dwa tygodnie. I jakoś ich nikt się nie czepia, tylko dlatego że ciągle tak robią. A jak ktoś, kto dotąd dodawał rozdziały bardzo często (czyt. TY), spóźnia się, to od razu pojawiają się hejty. Przykre :c
    A zresztą, ciekawa jestem, czy z tych hejterów to takie aniołki, że kar nigdy nie mają XD.
    Nie przejmuj się.
    Czytałam, czytam i będę czytać.
    Pozdrawiam i miłego wyjazdu do Opola :3
    Adżes
    PS U mnie na blogu nowy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci z całego serca! ♥
      Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że to napisałaś :")
      A wiesz, że pomyślałam dokładnie to samo?? Skoro niektórzy wstawiają co dwa tygodnie rozdział, a ja co cztery dni, to dlaczego mnie hejtują, a ich nie? To jest właśnie najbardziej przykre :c
      Na pewno mają kary, każdy ma XD
      Postaram się nie przejmować ;*
      Jeszcze raz bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję <333
      Pozdrawiam, życzę weny i ściskam mocnoo ^*^
      P. S: To super! Na pewno zajrzę :3

      Usuń