środa, 19 marca 2014

Witajcie


Hello everyone! Chciałabym serdecznie powitać wszystkich na moim blogu. Został on zainspirowany serią książek (oraz jej licznymi spin-offami) autorstwa Ricka Riordana. Ja nazywam się Agnieszka, mam 20 lat i studiuję filologię. Pomimo wieku nadal niezmiennie fascynuje mnie świat Percy'ego. Kiedy tylko sięgnęłam z części, magiczny świat Greckich bogów, potworów i herosów wciągnął mnie bez reszty. Jest to więc fanfiction, w które wkładam całe swoje serce, a także sposób na stworzenie społeczności, która będzie bezpiecznym miejscem dla wszystkich megafanów Percy'ego i jego przygód. Na początek streszczę wam pokrótce, czego będą dotyczyły wpisy i moje wypociny. Zamierzam opowiedzieć miłości dwóch półbogów z Nowego Yorku - Annabeth Chase oraz Percy'ego Jacksona oraz ich dalsze losy po wydarzeniach opisanych w książkach wujka Ricka. Chcę też wprowadzić nowe postaci, powstałe w mojej (czasem zbyt wybujałej) wyobraźni. Mam nadzieję, że na stronach tego bloga bohaterowie przeżyją zupełnie nowe, niesamowite i magiczne przygody, które będą dla Was źródłem rozrywki. Z historią miłosną dwóch głównych półbogów będą oczywiście przeplatać się losy innych bohaterów, takich jak ulubieńcy czytelników Nico di Angelo czy Leo Valdez, a nierzadko sięgać będę także po inne serie wydane przez autora postaci, które znamy i tak kochamy - rodzeństwo Kane'ów, Apolla i Meg czy tez Magnusa Chase. Blog powstał spontanicznie, ponieważ czytając te niezwykłe książki zaczęłam uświadamiać sobie, że możemy dokonać wielkich rzeczy, jeśli tylko odważymy się spróbować. Czy się nam uda czy nie, odkryjemy w sobie herosa zdolnego do pokonania wszelkich przeszkód. Zadałam sobie pytanie: "dlaczego nie?". A więc jestem. I mam nadzieję, że moja historia się Wam spodoba; że będziecie ją śledzić, komentować i kibicować jej bohaterom.

Posty będą dodawane co tydzień, a może i częściej, jeśli dopisze wena :)

Jeszcze raz witam Was na samym początku naszej wspólnej przygody,
Wasza Autorka ♥️

4 komentarze:

  1. Z niecierpliwością czekam na prolog i pierwszy rozdział. Myślę, że założenie bloga było bardzo dobrym pomysłem i mam nadzieję, że będzie miało same zalety.
    Życzę weny i powodzenia w pisaniu!
    Aga ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Prolog już jutro, a rozdział I prawdopodobnie w sobotę ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę zaglądać ;) Ania

    OdpowiedzUsuń