piątek, 25 kwietnia 2014

Informacyjnie. Znowu.

Aloha! Jest parę rzeczy, które muszę Wam przekazać, przejdźmy więc do sedna. 

Po pierwsze: proszę Was o cierpliwość i nie zabicie mnie za kolejną notkę informacyjną zamiast rozdziału. Tak, niestety zamiast... Planuję dla Was wielkie rzeczy lecz, niestety, mając parę spraw na głowie, nie mam ich po prostu jak dokończyć. Tak więc błagam o wybaczenie, a rozdział pojawi się w weekend - obiecuję ;)

Po drugie: buszując ostatnio po Internecie wynalazłam dla Was konta Alexandry Daddario i Logana Lermana na Asku (to oni grają Annabeth i Percy'ego w adaptacjach książek - informacja dla niewtajemniczonych):


Ktoś z Was już zaglądał? Jeśli nie, to zerknijcie i dajcie znać :) Warto na pewno przejrzeć odpowiedzi Logana, z niektórych można się nieźle pośmiać!

Po trzecie: chciałabym Wam polecić pewien blog: (kama-photography-179.blogspot.com). Nie do końca utrzymuje się w temacie przygód Percy'ego, myślę jednak, że każdy z nas potrafi docenić dobrze zrobione zdjęcia. Jego właścicielka dopiero zaczyna, ale wydaje się mieć ciekawy i oryginalny pomysł na wyrażenie siebie poprzez fotografię.

Jeszcze jedno, nie odchodźcie! Chciałabym tylko powiedzieć (a raczej napisać), abyście było tego świadomi - moja coraz częstsz nieobecność naprawdę nie oznacza brak chęci. Staram się pisać i zamieszczać notki regularnie, wymyślać dla Was angażujące i ciekawe wpisy. Nawet sobie nie wyobrażacie, jak bardzo się cieszę gdy widzę, komentarze pod postem, w których piszecie, co myślicie o każdym z wpisów i niezmiennie mnie dopingujecie.

Dziękuję więc, jesteście! 
Wasza Autorka ♥

15 komentarzy:

  1. Wybaczam ci, ale jeśli szybko nie dodasz następnego to wykituję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, dzięki, dzięki, dzięki! Loff <3
      Rozdział będzie w weekend, obiecuję ;**

      Usuń
  2. Spoko, każdemu zdarzają się jakieś drobne
    obsuwy z rozdziałami z rozmaitych powodów :)
    Przejdź się na spacer, dotleń szare komórki a wena na pewno przyjdzie ;D
    Czekam na wielkie ''BOO-YAH'' ! :D


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Cię lubię, chociaż nie wiem, kim jesteś - ale to szczegół :D
      Uff ;) Myślałam, że mnie zadźgacie (tak internetowo xd)...
      Dzięki wielkie za zrozumienie!
      Na spacerze byłam, szare komórki dotleniłam i... biorę się za rozdział :3
      Ok, tylko nie zawiedź się =)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. Co tam spóźnienie 2-3 dni.
    Ja to bym się załamała gdybyś przestała pisać albo bogowie wiedzą co!
    Nie można być idealnym :)
    No ale wiesz, blogi to inna kwestia :D
    Twój na przykład jest idealny.
    Ale jest warunek! Next ma być superaśnie długaśny. Może też być przesłodzony :* ( Tak, pozwalam Ci XD)
    Ps. Pozdrawiam i Weny życzę ;)
    ~Kochany Anonimek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mój Zeusie! Naprawdę aż tak podoba ci się ten blog? :'o
      To fanatstycznie <3
      No, ale ten... superaśnie długaśny i przesłodzony rozdział? To raczej nie moja specjalność - ale co tam xd Coś z siebie wypocę :3
      Również pozdrowienia i thx za wenę ;*

      Usuń
  4. Każdemu się zdarza. Wiem, że akurat ten moment nie jest ideapny na założenie bloga, ale wydaje mi się, że w ogóle trudno znaleźć idealny moment.
    Czytam kilka blogów i uważam, że Ty i tak dość często dodajesz rozdziały, więc naprawdę nie masz się czym martwić. I zawsze lepiej wstawić dobry, sprawdzony rozdział, na który poświęciłaś dużo czasu niż szybko pisany rozdział, który na pewno nie będzie idealny. Radzę Ci się nie spieszyć, ponieważ wszyscy wiemy, jak to jest czasami z wolnym czasem (czasami z czasem XD) i poczekamy tyle, ile będzie trzeba. Mam nadzieję, że innj czytelnicy się ze mną zgadzają.
    W każdym razie życzę Ci dużo weny od kuzyna Apolla i dużo czasu na pisanie od... nie wiem, od kogo, wymyśl sobie XD
    Córka Zeusa
    PS Śliczne obrazki, tylko że z pierwszego znam jedynie Percy'ego, Peetę i Tobiasa XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejo ;3
      Jak zwykle, miło czytać twój długaśny komentarz ;*
      Muszę przyznać, że zgadzam się z tobą w 100% - trudno jest znaleźć idealny moment na założenie bloga xd
      Mnie czasem też wydaje się, że w porównaniu z NIEKTÓRYMI blogami, ja dodaję dosyć często, ale... kiedy patrzę, ile dzisiaj napisałam, z powrotem myślę, że to jednak za rzadko :/
      I znów masz całkowitą rację! (Powoli zaczynam sądzić, że jesteś moją panią z polaka, ukrywającą się pod anonimem :D) Moim zdaniem lepiej jest wstawić coś, w co włożyło się odrobinę więcej woli i pracy, niż machnąć rozdział na szybko - byleby tylko zadowolić czytelników :)
      Naprawdę szczerze dziękuję za wsparcie i zrozumienie <3 <3
      Wena od Apolla się jak najbardziej przyda, a dużo czasu na pisanie... Hmm, może od dziadka Kronosa? ^w^
      P. S: Dzięki, ja też xd

      Usuń
    2. Nie jestem Twoją panią od polskiego, chociaż często mnie przyrównują do mojej własnej nauczycielki xD. A ja zupełnie nie wiem, dlaczego xD.
      Na przykład dzisiaj mój kolega zapytał mnie, co to jest rozprawka (naczytał się sprawdzianów gimnazjalnych i teraz zgrywa takiego mądrego xD) i powiedziałam, że jest to forma wypowiedzi pisemnej. A on na to "Gadasz jaki pani od polskiego". Więc coś w tym jednak jest xD.
      A jeśli chodzi o komentarze, to po prostu staram się jak mogę i kiedy tylko mogę poświęcić na to trochę czasu. Może dlatego nie zawsze mi wszystko wychodzi i udaje się skomentować na czas xD. Chciałabym umieć tak jak Kronos. Zatrzymać czas i po kłopocie...
      Pozdro
      Córka Zeusa

      Usuń
    3. Może powinnaś zostać polonistką? ;3
      Twoje komentarze naprawdę mnie motywują i zawsze, gdy je czytam, na mojej twarzy pojawia się banan xd
      Ach, faktycznie super byłoby móc zatrzymać czas...
      Hej, ale może my tak potrafimy? W końcu Kronos jest naszym dziadkiem! xd
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  5. To kiedy ten rozdział?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawaj mnie nowy rozdział !!!!
    Już weekend się kończy, a rozdziału jak nie było tak nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  7. :D za po trzecie ci dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń