poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Liebster Blog Award


Siemka kochani! Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez ~Lena, której serdecznie za to dziękuję  Z radością odpowiadam więc na pytania:


1. Największe marzenie?

Od zawsze moim marzeniem było zostanie sławną piosenkarką lub pisarką.

2. Ulubiony film?

Jest ich doprawdy zbyt wiele, żeby wszystkie tu wymienić. Saga Harry Potter jest z pewnością bliska mojemu sercu, podobnie jak filmy Marvela. Te o przygodach Percy'ego nie są moim zdaniem wcale takie złe, jednak do ulubionych się nie zaliczają ;)

3. Od kiedy piszesz i dlaczego?

Piszę dokładnie od 19 marca 2014 roku, chodź z pewnymi przerwami. I to znacznymi. Dlaczego? Chciałam po prostu spróbować swoich sił i udostępnić moje teksty szerszemu gronu odbiorców.

4. Gdybyś miała wybrać między miłością a przyjaźnią, co byś wybrała?

To trudny wybór. Nawet w miłości często można czuć się samotnym. Myślę więc, że mimo wszystko wybrałabym przyjaźń.

5. Jakie są najbardziej cenione przez ciebie cechy u ludzi?

Lubię w ludziach bezinteresowność i szczerość.

6. Co robisz w wolnym czasie?

Piszę! Czytam też mnóstwo książek, w każdej wolnej chwili. Dla odmiany lubię czasem obejrzeć dobry film.

7. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?

Tu ponownie pojawia się problem z wyborem jednej jedynej, ale na ten moment bardzo polubiłam twórczość Michaela Jacksona i zespołów One Republic oraz Coldplay.

8. Ile masz lat?

14 :)

9. Czytałaś taką książkę, przez którą kiedykolwiek płakałaś, a jeśli tak, to jaki jest jej tytuł?

Niestety, nie miałam jeszcze przyjemności przeczytania takiej książki. Płakałam za to na zakończeniach kilku filmów i seriali.

10. Największą radość sprawia Ci...

Czytanie książek, słuchanie muzyki, przebywanie z rodzinką i spotkania z przyjaciółmi.


No dobrze, teraz moja kolej na mnie...

1. Jaka jest twoja ulubiona książka?
2. Jak ma na imię twój najlepszy przyjaciel/przyjaciółka?
3. Twoje ulubione danie, to...?
4. Jakiego aktora najbardziej lubisz?
5. Kim chciałbyś/chciałabyś zostać w przyszłości?
6. Jakich cech nie lubisz w ludziach?
7. W jakim mieście mieszkasz?
8. Które zwierzę jest twoim najulubieńszym?
9. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
10. Twoją szczęśliwą liczbą jest...?

6 komentarzy:

  1. Na to masz czas, a na pisanie rozdziałów nie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, nie posądzaj mnie o takie rzeczy :c To miałam już przygotowane w niedzielę, dlatego wstawiam. Uwierz, że gdybym mogła, cały mój czas poświęcałabym temu blogowi :'( Niestety, tak się nie da... Proszę Was tylko o jeden dzień, potem rozdziały będą regularnie :) Rozdział VI jest już ukończony w 90%.

      Usuń
    2. Oki, nie bulwersuj się jakby coś :F

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń