wtorek, 22 kwietnia 2014

Quick question


Hejka :) Rozdział będzie wieczorem, więc nie martwcie się i czekajcie cierpliwie. Zgodnie z Waszymi sugestiami, wymyśliłam wątek o randce Percabeth. Enjoy!

Mam do Was jeszcze pytanie, z czystej ciekawości.
Czy już wiecie, kto jest waszym boski rodzicem?
Jak jeszcze nie, to tu wrzucam Wam link do strony, na której możecie się tego dowiedzieć:


Koniecznie napiszcie w komentarzach, w którym domku zamieszkalibyście w Obozie!

Ściskam Was,
Dumna córa Posejdona ♥

14 komentarzy:

  1. Mi wyszedł Posejdon, ale od zawsze byłam tego pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneta ;D
    W sensie Atena :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay! Atenę też lubię ;) Jest moją chrzestną (i kuzynką xd).

      Usuń
  3. Wyszło mi, że na 93% jest to Zeus, a na 77% Hades lub Atena. Z tego wniosek, że jakimś cudem jestem z nimi silnie związana XD Chociaż w sumie to ich lubię.
    Córka Zeusa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz - przeznaczenie! xd Mi wyszło 95% Posejdon ^^

      Usuń
  4. Mnie 85% Hades, i 80% Hefajstos

    OdpowiedzUsuń
  5. Katherine Burgess3 maja 2014 16:16

    Hades 87%
    Atena 85%

    Jestem Hadesiątkiem! Hehehe :)
    A po moim trudnym charakterku myślałam, że Ares... xD

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem córką posejdona. Ale podejrzewała to bo kocham wodę. Jestem tez spokrewniona z Ateną.pozdrawiam rodzinke herosow ;) Sophia

    OdpowiedzUsuń
  7. Hades albo posejdon xd ale czuje ze bardziej posejdon
    Córka posejdona julia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Córka ateny na 97% potem posejdon

    OdpowiedzUsuń
  9. 100% ATENA 95% Posejdon SPK. ♡♡♥♥♥

    OdpowiedzUsuń